Αν μη τι άλλο, ενθαρρυντικό θα χαρακτηρίζαμε το «άνοιγμα» του Facebook προς τους μικρούς και μικρομεσαίους game developers.
Στην προσπάθειά του να προσελκύσει ακόμη περισσότερο κοινό (το οποίο
να παραμένει για ώρες μέσα στο FB), ο Mark Zuckerberg αποφάσισε να
δώσει μια σειρά από εργαλεία, κατά κύριο λόγο σε μικρές και μικρομεσαίες
εταιρείες που αναπτύσσουν παιχνίδια για φορητές κονσόλες και τον Ιστό.
Τα εν λόγω εργαλεία συγκεντρώνονται σε ένα πρόγραμμα που ονομάζεται Facebook Mobile Games Publishing.
«Με περισσότερους από 800 εκ. χρήστες κάθε μήνα και 260 εκ. gamers
στο Facebook, αισθανόμαστε έτοιμοι να δώσουμε κίνητρο σε επιλεγμένους
game developers ώστε να παρέχουν αξιόπιστες υπηρεσίες στο κοινό μας»,
δήλωσε ο Victor Medeiros, υψηλόβαθμο στέλεχος του Facebook στον τομέα
του software.
Στους developers που θα πάρουν μέρος στο πρόγραμμα Facebook Mobile
Games Publishing, ο γίγαντας των social media παρέχει δωρεάν διαφήμιση
και προώθηση των games σε στοχευμένους χρήστες. Επίσης, προσφέρει
εργαλεία analytics, αλλά και συμβουλές για την ανάπτυξη των παιχνιδιών
ώστε να γίνουν πιο ελκυστικά στους Facebook users.
Σε αντάλλαγμα, το Facebook θα κρατάει ένα ποσοστό από τα
διαφημιστικά έσοδα που θα προκύπτουν από τα games. Το ύψος του ποσοστού
δεν ανακοινώθηκε.
|